صفحه اصلی اخبار دعای عرفه عمیق ترین رابطه خالق و مخلوق را به تصویر می کشد



آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز32
mod_vvisit_counterدیروز38
mod_vvisit_counterاین هفته162
mod_vvisit_counterهفته گذشته215
mod_vvisit_counterاین ماه638
mod_vvisit_counterماه گذشته854
mod_vvisit_counterکل بازدیدها780424

افراد آنلاين : 1
آی پی شما : 3.141.202.187
MOZILLA 5.0,
امروز : 06 ارديبهشت 1403

دعای عرفه عمیق ترین رابطه خالق و مخلوق را به تصویر می کشد نامه الکترونیک
نوشته شده توسط مديريت سايت   
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دعای عرفه یکی از ادعیه معتبری است که به خوبی در ان رابطه خالق و مخلوق به تصویر کشیده شده است.

علی داننده ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خواندن دعای عرفه این امکان را برای شخص فراهم می کند که با خالق ، مناجات کند که این امر باعث بالندگی روح انسان می شود.

داننده اظهار داشت: عمیق ترین نوع رابطه انسان با خدا در دعای عرفه مشاهده می شود که اگر شخصی بتواند این مضامین را در زندگی خود کاربردی کند به راحتی می تواند در مقابل نفس اماره خود بایستد.

وی در ادامه سخنان خود ضمن ابراز این مطلب که دهه امامت و ولایت ، بهترین زمان تبیین ارکان حکومت اسلامی است ابراز داشت: امامت و ولایت دو امر مکمل یکدیگر بوده و امامت در قالب ولایت معنی و مفهوم اصلی خود را پیدا می‌کند.

وی افزود: ولایت فقیه اساسی ترین اصل ولایت و امامت است و پذیرش ولایت فقیه در راستای پذیرش ولایت علی بن ابی طالب(ع) است.

داننده  در پایان گفت: باید همه نهادهای مسئول دست به دست هم دهند تا فرهنگ شیعی غدیر بیش از پیش در جامعه محقق شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این خصوص برنامه های زیادی تدارک دیده است که از آن جمله می توان به  جشنواره شعر غدیریه بناب، مسابقه کتابخوانی و ده ها برنامه فرهنگی هنری با محوریت امامت و ولایت در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن