صفحه اصلی اخبار کارشناس وهابی: ما عاشق اهل بیت هستیم!!



آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز2
mod_vvisit_counterدیروز30
mod_vvisit_counterاین هفته90
mod_vvisit_counterهفته گذشته132
mod_vvisit_counterاین ماه351
mod_vvisit_counterماه گذشته854
mod_vvisit_counterکل بازدیدها780137

افراد آنلاين : 1
آی پی شما : 18.189.180.244
,
امروز : 29 فروردين 1403

کارشناس وهابی: ما عاشق اهل بیت هستیم!! نامه الکترونیک
نوشته شده توسط مديريت سايت   
يكشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۴

کارشناس و مجری شبکه وهابی با اذعان به اینکه همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی عاشق حضرت علی علیه السلام و امام  حسین علیه السلام و اهل بیت پیامبر صل الله علیه و آله و سلم هستند.

خدمتی گفت: "این عشق را شیعه و سنی دارند اما عشقی که پا از حدود خود فراتر نهد و این معشوق را به درجه اولوهیت برساند، این جا خط قرمز پیدا می شود ما این افراد را قبول نداریم"



این کارشناس وهابی که مثل سایر شیوخ این فرقه از دانش حدیثی و سایر علوم عقلی و نقلی برای فهم امور دینی برخوردار نیست اشاره ای به احادیث فراوانی که در ائمه معصومین صلوات الله علیهم اجمعین در مورد طرد غلو کنندگان توسط ایشان، نکرد.



گفتنی است که ائمه معصومین(ع) بارها و در زمان های مختلف شیعیان خود را از غلو کنندگان و کسانی که قائل به مقام الوهیت برای ایشان هستند بر حذر داشته و این افراد را کافر خوانده اند.



وی در ادامه سخنان خود هم چون شیوخ وهابی که سعی در انتساب خود به برادران اهل تسنن دارند، گفت: "بی ادبی به ساحت پیامبر و آل بیتش را نه شیعه و نه سنی ندارد، برای اینکه احترام به آنان را جزء عقیده خود می دانند و مثل محبت خدا، واجب است"



ادعای احترام به پیامبر و اهل بیت علیهم السلام توسط  این بلندگوی وهابی در حالی عنوان می شود که پس از توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در فیلم آمریکایی ــ صهیونیستی کمترین عکس العمل ها در دنیا توسط این فرقه و آل سعود، سردمداران آنها صورت گرفت.



از طرف دیگر با نگاهی گذرا به تاریخ تأسیس این فرقه، حمله ها، هتک حرمت ها و بی احترامی های فراوان بزرگان آنها بخصوص در کشتار مردم کربلا و نجف و بی احترامی به حرم معصومین(ع) در این دو شهر در تاریخ ثبت شده است. آیا با چنین رفتاری که از وهابیون در طول حیاتشان سرزده است، می توان به ادعای احترام به اهل بیت (ع) اعتنا کرد؟

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن