صفحه اصلی اخبار سعادت انسان ها در سایه ارتباط با ائمه معصومین است



آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز35
mod_vvisit_counterدیروز38
mod_vvisit_counterاین هفته165
mod_vvisit_counterهفته گذشته215
mod_vvisit_counterاین ماه641
mod_vvisit_counterماه گذشته854
mod_vvisit_counterکل بازدیدها780427

افراد آنلاين : 2
آی پی شما : 3.149.234.141
MOZILLA 5.0,
امروز : 06 ارديبهشت 1403

سعادت انسان ها در سایه ارتباط با ائمه معصومین است نامه الکترونیک
نوشته شده توسط مديريت سايت   
يكشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۸

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد زرگر در همایش ویدئو کنفرانس معاونت های تشکل های مردمی ستاد های احیای سراسر کشور اظهار داشت: سعادت انسان ها در سایه ارتباط با ائمه معصومین است و مراکزی که این ارتباط را به وجود می آورد هیات مذهبی هستند، یکی از نعمات خداوند این است که شما را واسطه این ارتباط قرار داده و این نعمت بزرگی است که دشمنان داخلی و خارجی درصدد از بین بردن آن هستند.

وی افزود: با توجه به این که هدف قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بود، احیاء این هدف موجب استمرار نظام خواهد شد.

وی اظهار داشت: از هیات ها  انتظار می رود که تذکر لسانی را به شیوه ای مناسب در حوزه کاری خود به کار ببرند.

دبیرکل ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی می بایست الگوی مناسبی جهت احیاء فریضتین باشند.

زرگر خاطرنشان کرد: از مهمترین مسائل فرهنگ سازی، پذیرش تذکر لسانی در جامعه و آموزش صحیح در زمینه امر به معروف و نهی از منکر می باشد.

وی بیان کرد: وظیفه هیئت‌های مذهبی پیشگیری از وقوع گناه و منکرات است و از مواردی که می توان جلوی این مساله مهم را گرفت گروه های تذکر لسانی است.

وی اظهار داشت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، هدف اصلی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سیاست عمومی سازی فرهنگ تذکر زبانی است.

زرگر افزود: هیئت باید همان طور که برای امور جاری هیئت برنامه ریزی می کنند؛ برای احیاء امر به معروف نیز برنامه داشته باشند.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن