صفحه اصلی اخبار دوری از فتنه‌های آخرالزمان با معرفت به خدا و معصومان



آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز13
mod_vvisit_counterدیروز30
mod_vvisit_counterاین هفته131
mod_vvisit_counterهفته گذشته132
mod_vvisit_counterاین ماه392
mod_vvisit_counterماه گذشته854
mod_vvisit_counterکل بازدیدها780178

افراد آنلاين : 2
آی پی شما : 18.223.159.195
,
امروز : 30 فروردين 1403

دوری از فتنه‌های آخرالزمان با معرفت به خدا و معصومان نامه الکترونیک
نوشته شده توسط مديريت سايت   
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۹

حجت‌الاسلام مهدی عربپور سه‌شنبه شب در سی و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان اظهار داشت: امام علی (ع) می‌فرماید "فردی که با معرفت به خدا، پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) در بستر فوت کند، مرگ وی نوعی از شهادت و اجرش با خداوند است".

وی تصریح کرد: امامت و ولایت استمرار خط انبیا و جزو ضروریات اعتقادی ما است زیرا اگر فقط به قرآن قانع باشیم این حرف انحرافی است.

عربپور ابراز داشت: قرآن صامت است و در کنارش قرآن ناطق را می‌خواهد که آن ولایت است و اگر در کنار قرآن صامت ما قرآن ناطق که اهل بیت (ع) هستند را نداشته باشیم قرآن را هم متوجه نمی‌‌شویم.

وی با اشاره به اینکه ما باید قدردان نعمت ولایت باشیم، عنوان کرد: ما برای اثبات ولایت سندی به بزرگی غدیر داریم که خدشه‌ناپذیر است.

خطیب موقت جمعه کرمان بیان داشت: در فرهنگ عمومی اتصال مردم به مسئله ولایت و امامت امری مهم است و اگر زندگی ما الگو گرفته از زندگی اهل بیت (ع) باشد، مشکلات ما برطرف می‌شود زیرا مسائل ما به علت دوری از معصومین (ع) است.

عربپور با اشاره به احادیث و روایات اذعان داشت: معرفت نسبت به خدا، پیامبر اکرم (ص) و امام معصوم (ع) و اطاعت از آنها انسان را از فتنه‌های آخرالزمان دور نگه می‌دارد.

وی افزود: معرفت به پیامبر و اهل بیت (ع) امری اصولی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد و برای تبیین آن تلاش کنیم.

عربپور با بیان اینکه موضوع تحکیم بنیاد خانواده یکی از محورهای اصلی شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان است، ابراز داشت: آموزش مهارت‌های زندگی به افراد به ویژه زوج‌های جوان امری لازم و ضروری است.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای ارائه آموزش‌های مهارت‌های زندگی به افراد قبل از ازدواج زوج‌ها باید در کرمان انجام و گواهینامه مهارت‌های زندگی نیز صادر شود.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن