صفحه اصلی اخبار دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای حمایت از ولی‌فقیه زمانه است



آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز39
mod_vvisit_counterدیروز44
mod_vvisit_counterاین هفته213
mod_vvisit_counterهفته گذشته215
mod_vvisit_counterاین ماه689
mod_vvisit_counterماه گذشته854
mod_vvisit_counterکل بازدیدها780475

افراد آنلاين : 2
آی پی شما : 18.117.107.90
MOZILLA 5.0,
امروز : 07 ارديبهشت 1403

دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای حمایت از ولی‌فقیه زمانه است نامه الکترونیک
نوشته شده توسط مديريت سايت   
يكشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۵

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای تبلیغ، ترویج و حمایت از ولایت فقیه است. آیت الله سید محمد شاهچراغی عصر شنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری جشن های غدیر شهرستان سمنان ضمن تاکید بر اینکه دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای حمایت  از ولایت فقیه است، افزود: اصل ولایت فقیه بالاترین رکن اسلام است.

وی با اشاره به فرموده امام راحل (ره) که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی وارد نشود، گفت: اساس دین ولایت است.

امام جمعه سمنان با تاکید بر شناخت و معرفی حضرت علی (ع) با استفاده از خطبه غدیر، اظهار داشت: پتانسیل معنوی شیعیان در وجود زیارت نامه ها و ادعیه است.

شاهچراغی همچنین اضافه کرد: نقش و جایگاه ولایت و غدیر باید در دانشگاه ها و بین جوانان و نوجوانان تبیین شود تا جوانان با بالاترین رکن دین آشنا شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این مطلب که عید غدیر از برترین اعیاد است، افزود: از این فرصت باید برای تحکیم بیش از پیش جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی استفاده کرد.

وی تصریح کرد: از این طریق می توان به محبت و عشق به ائمه اطهار (ع) دست یافت.

آیت الله شاهچراغی ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه ولایت و امامت به مردم گفت: از دهه ولایت و امامت باید به بهترین شکل استفاده شود.

فرماندار شهرستان سمنان نیز در این دیدار ضمن بیان اینکه 79 برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی در دهه امامت و ولایت درشهرستان سمنان برگزار می شود، گفت: این برنامه ها با مشارکت دستگاه های اجرایی شهرستان اجرا می شود.

حسن سعدالدین اظهار داشت: اجرای طرح فروغ ولایت، نمایشگاه غدیر، جشن های غدیر، شب شعر با موضوع امامت و ولایت، نشست های پرسش و پاسخ، برگزاری جشن در 14 مسجد با موضوع غدیرشناسی، توزیع و قرائت خطبه غدیر، فضاسازی شهری و ... از جمله این برنامه ها است.

وی در خاتمه از تشکیل قرارگاه ساماندهی برنامه های فرهنگی در سمنان خبر داد و گفت: این قرارگاه برگزاری برنامه های فرهنگی هنری را در این شهرستان ساماندهی می کند.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن