صفحه اصلی اخبار گناهی بالاتر از خیانت به بیت‌المال نداریم



آمار بازدید کنندگان

mod_vvisit_counterامروز3
mod_vvisit_counterدیروز38
mod_vvisit_counterاین هفته166
mod_vvisit_counterهفته گذشته205
mod_vvisit_counterاین ماه609
mod_vvisit_counterماه گذشته854
mod_vvisit_counterکل بازدیدها780395

افراد آنلاين : 1
آی پی شما : 3.137.218.215
MOZILLA 5.0,
امروز : 06 ارديبهشت 1403

گناهی بالاتر از خیانت به بیت‌المال نداریم نامه الکترونیک
نوشته شده توسط مديريت سايت   
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۵

حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لنده با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا رستن از زندگی دنیوی و چسبیدن به آخرت نبوده بلکه زیستن همراه با پرهیزگاری است.

وی افزود: با رعایت تقوای الهی می‌توانیم جهان پیرامون خود را از مصیبت‌ها و معصیت‌های گوناگون محفوظ بداریم و جهانی سرشار از پاکی و پرهیزگاری داشته باشیم.

امام جمعه موقت لنده در ادامه با اشاره به نزدیکی ماه حزن و اندوه اهل بیت(ع) گفت: ماه محرم ماه زنده ‏ماندن اسلام و برکات اسلامى بوده و ما هر چه داریم از این محرم و مجالس عزاى سیدالشهدا(ع) است‏.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا تصریح کرد: امت قهرمان اسلام باید این معنا را که امروز روز عاشورا است و باید در مقابل ظلم ایستاد و همین ‏جا هم کربلا بوده و باید نقش کربلا را پیاده کرد مد نظر داشته باشند و در مقابل ظلم بیگانه سر خم نکنند.

وی افزود: قضیه سیدالشهدا(ع) رمز بقاى مذهب شیعه‏ بوده و آن حضرت با عمل خودش اسلام را بیمه کرد.

خطیب موقت جمعه لنده با بیان اینکه هدف ملت ایران و هدف انقلاب اسلامى، ایجاد یک تمدن نوین اسلامى است، گفت: از نظر اسلام، خانواده یک رکن بزرگ جامعه بوده که اگر سالم باشد و درست تربیت شود، در پیشرفت کار جامعه به‏ صورتى که اسلام مى‏خواهد، تأثیر زیادى دارد.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا یادآور شد: جامعه اسلامى بدون بهره‏مندى از نهاد خانواده سالم، سرزنده و بانشاط امکان پیشرفت ندارد و به خصوص در زمینه‏هاى فرهنگى و غیر فرهنگى، بدون خانواده‏ خوب امکان‌پذیر نمی‌باشد.

وی افزود: توجه به مسائل ازدواج از جمله انتخاب صحیح همسر می‌تواند به رمز بقای زندگی اجتماعی کمک شایان توجهی کرده و از پاشیدگی خانواده‌ها به مرور زمان جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا یادآور شد: نگرش غلط به موضوع زن و مرد و اختلاط آن‏ها از عوامل فروپاشى کانون خانواده‏ در غرب بوده که در صورت عدم توجه و نگرش صحیح به نابودی جامعه می‌انجامد.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اتحاد مسئولان گفت: اتحاد رمز پیشرفت و ترقی کشور بوده و مسئولان نباید با اختلاف‌افکنی احساسات مردم را برانگیخته کنند.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا تصریح کرد: نظام اسلامى در شرایط کنونى و به ‏واسطه دشمنى‏هاى فراوان استکبار جهانى در وضعیتى قرار دارد که مسئولان کشور و به ‏خصوص سران قوا باید به ‏صورت متحد و با همدلى و هماهنگى در رفع مشکلات بکوشند و از هرگونه اختلافات بى‏حاصل و جنجال‌‏برانگیز که اراده عمومى ملت را سست می‌نماید، خوددارى کنند.

وی افزود: تحریک مردم به سمت و سوی اختلافات خیانت به نظام جمهوری اسلامی است و باعث شکست می‌شود.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا با اشاره به آغاز هفته کتاب و کتابخوانی گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب کتاب، مادر و عصاره تمدن‌ها و ادوار تاریخی بوده و کتابخوانى، وظیفه ملى و واجب دینى است.

وی با بیان اینکه سیر و نگرش جوانان به کتابخوانی باید با برنامه‌ریزی صورت پذیرد، گفت: عدم توجه به کتاب و کتابخوانی می‌تواند جوانان را تنبل بار آورده و بار علمی و فرهنگی جامعه را در حد پایین نگه دارد.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده در ادامه با اشاره به رحلت نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: آیت‌الله ملک‌حسینی بازویی توانمند برای اسلام و انقلاب بود.

وی افزود: آن عالم ربانی پشتوانه‌ای برای امام و رهبری و چراغ راهی برای پیشرفت و ترقی استان در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و .... بود و فقدان آن عالم برای جامعه اسلامی دردناک و غیر قابل جبران است.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا گفت: آن‌چه مصیبت سنگین آن روحانی برجسته را برای ما تسکین می‌دهد پیوند مردم و روحانیت در استان بوده که در روز تشییع و خاکسپاری مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی به خوبی به نمایش درآمده است.

وی از مقام معظم رهبری به خاطر پیام تسلی‌بخش و حضور پرشور مردم، علما و مسئولان در مراسم تشییع و خاکسپاری آن عالم ربانی قدردانی کرد.

خطیب جمعه لنده در ادامه با اشاره به وظایف مردم و مسئولان در قبال بیت‌المال گفت: ضربه زدن به بیت‌المال گناهی سنگین‌تر از صدمه به اشخاص دارد.

وی افزود: عمران و آبادانی در شهر متعلق به بیت‌المال بوده و آسیب رساندن به آن خسارات فراوانی را به شهر و جامعه وارد می‌سازد.

حجت‌الاسلام الهی‌نیا در ارتباط با گرانی بازار یادآور شد: مسئولان از مسائل اصلی کشور غفلت نکنند و با گوش به فرمان رهبری بودن به حل مسائل جامعه از جمله مشکلات اقتصادی و گرانی بازار بپردازند.

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن